Cisem Günaydın anneler 30+0 haftalık olduk oğlum olucak allahın izniyle fakat yüzüme lekeler bastı yaşlı teyzeler de inatla kizin olucak diye tutturdu doktoruma her gittiğimde soruyorum cinsiyeti erkek diyor benim gibi erkek anneleri olan ve yüzüne leke basan varmı 😊😊
deletedmom43 Cisem Kloasma diyorlar o lekelere. Dermatolog krem verince hafifler. Kızla oğlanla alakalı olduğunu düşünmüyorum,batıl bence
HlyaSinanAk Cisem benimki kiz oglumda hic lekem yoktu bunda feci teyzelerin dedigi bende tutuyo😂 et benleri basti boynumu cillerim desen isgal ettiler 33 haftaligim bende gecer diye dusunuyorum cokta takmiyorum suan bi doguruyum sonra bakarim
Busratek07 Cisem benim annemde de var hamileyken güneş lekesinden kalan leke güneşe çıktıysan ondan dır geçmiyor 42 yaşına geldi güneşe çıkınca daha da belirginleşiyor gunese çıkmayın çıkarsanız da şapka takin
Busra91 Cisem solante pragna dye bi güneş kremi almamı söyledi doktorum.hamilelik lekelerinede etki ediyomuş.olanlarında hgeçmesine yarıyomuş
Cisem HlyaSinanAk allah kucağına almayı nasip etsin inşallah benim üzerimde acayip bir baskı var ne zaman görseler aaaa vallahi bu kız inanma sen doktora diyip duruyorlar 😂😂
Zeweyy Cisem benim de oğlum olacak inşallah 37+6. Haftam ve benim de yüzüm acayip leke oldu kahverengi lekeler oluştu onunla bir ilgisi yok bence cilt yapısı ile ilgili inşallah doğumdan sonra geçer 🙏🏻😊
Faziletttt Cisem aslında teyzelerinin dediginin tam tersi canım ben daha 14+5 günlük hamileyim bnmde yüzümde lekeler oldu bana bakan oğlun mu olacak diyorlar doktorda %90 erkek dedi ama bilmiyorum artık değişirmi
Kubra_dmrr Cisem aynı şeyi bana da hep söylediler canım kulak asma eskiden hep kız bebeklerde olunca olurmus diyorlar ben de o eskidendi kişiden kişiye değişiyor diyip geciyorum :) solenta pregna aldım ben eczaneden tavsiye ederim geçirdi çoğunu
Ddmyvz 32+1deyim oğlum olacak benimde yüzüm lekeli kendimi çok çirkin hissediyorum 😁 dün artık bepanthol aldım biraz hafifler belki 🤗