Merhaba arkadaslar herkese 27 .haftamdayım
Kac gündür hastanede kalıyordum ani bir sancıyla gittim ama kasikta falan değil sag göğüs kafesi altında sırtımda böyle çok kötüydü gittim safra kesemde tas varmış ve iltihap varmış ve karaciğerimde büyüme olmuş onun agrisiymis serumla falan agriyi azalttilar suan evdeyim doktor yemene dikkat et doğumdan sonra tekrar konuşuruz ameliyatı dedi safra kesesi alcaklar sanırım nasil beslenmem gerekiyor ne yemem lazım ne yemmemem lazım ve bunlari yaşayan arkadaşlarım varsa bana yardımcı olsun lütfen Allah herkese yardım etsin bebeğini kucağına alsin insallah