Gulertgn benim de ilk 3 ay sıkıntım yoktu. Kendimi fazla da yormadım daha önce düşüğüm olduğu için hep evde istirahat ederek geçirdim, 13. Haftada kanamam başladı, 16 17 gibi tekrar yoğun kanamalar geçirdim bildiğiniz adet kanaması gibi pıhtılı kanamalar. Rahimde kanama alanım vardı. Birkaç doktora gittim hiçbir sebep bulamadılar. Başından beri progestan kullanıyorum zaten. Şimdi 23+1 oldum. Sakin kalıp bol dinlenmek gerekiyor. İlaçları düzenli saatinde alıp bol su içiyorum. Bu süreçte gerekirse yemek yapmaya bile kalkmadım. Sizin sanırım çocuğunuz da varmış belki yatıp dinlenmek daha zor olur ama bu süreçte belki aile desteği alabilirsiniz. Çok geçmiş olsun