melekxvedat Kızlar adet belirtim yok 2 gün gecikti inşallah hamilelik vardır ne zaman çıkar idrar da geç döllenme olduysa? 2 gün önce yaptığım test de çıkmamıştı bende bir umut geç döllenme olmuştur diye düşünüyorum 33-35 gün arası geliyor adetim 36. Gün
Birsen2906 melekxvedat şubat ayının 28 olmasını göz önünde bulundurun beni yanılttı çünkü test yaptığım gün adet oldum. 🤔
Ayse7912 Bendede aynısı oldu ben 8 gün bekledim evde test yaptım pozitif çıkınca hastanede kan testi verdim şimdi 2 aylık hamileyim biraz daha bekle derim ben
Aslihan2 melekxvedat Bende böyle gec oluyorum ve testte çıkmama ihtimali oluyor o yüzden soyledim kan en doğru ve hızlı sonucu veriyor insallah hamilesindir güzel haberler verirsin bize 🥰