Merhaba hanımlar 7-5 haftamdayım. Sarı akıntı sebebiyle doktorum bu fitili yazdı bitkiselmiş doktorum öyle söyledi . Kullanıp fayda sağlayan var mı . Bir de fitil eridikten sonra böyle cırt bir sarı kavun içi gibi akıyor doğru değil mi benim akıntım o kadar sarı olması mümkün değil heralde 😀