Kızlar doğumuma bir ay kaldı ben bebek bezi olarak sleepy doğum başlangıç paketi almıştım içinde birtane 1 numara bir tane 2 numara bebek bezi alt açma örtüsü ve ıslak mendil var. Ben ek olarak bir iki paket daha almak istiyorum doğumdan sonra telaşa binmiyelim diye fakat 1 numara mı alsam 2 mi bilemiyorum 🤔 doğum yapmış tecrübeli anneler 1 numara nekadar gidiyor bir paket daha alsam gerekli mi yoksa hemen 2 numaraya mi geçiliyor? ☺️