Epelinkiran Ben de 81 le hamile kaldim 92 yim su an 23+4 deyim.Bebeğim iri doktorum 4 kiloyu geçerse normal doğum yapamazsın yediklerine dikkat et dedi.Ameliyat işi değişir.45 kilo doğum yaptı arkadaşım zor toparladı.Ne kadar dayanaklı olduğuna bağlı bence.Tabi karın yağları dikiş yerini kapatabilir ama dikkatli olduğun sürece sıkıntı olacağını sanmiyorum.