28+2 haftalık hamileyim 🤰🏼Ben B negatif eşim A pozitif kan uyuşmazlığımız vardı bu zamana kadar şükür kanamamız olmadı 🙏🏻 Devlet hastanesinde gidiyorum kontrollere eşimin kimlik fotokopisi istenmişti onunla birlikte gittik aşı öncesi muayne oldum yatış gibi girişim yapıldı doğumhane katına yönlendirildim orda tekrar bebeğin kontrolleri yapıldı daha sonra aşımızı vuruldum 15-20 dk yatarak beklemem söylendi aşı sonrası bebek tekrar kontrol edildi. Çok şükür bi sıkıntı çıkmadı kanama, su gelmesi veya bebek hareketlerinde durgunluk olursa gelmem söylendi iyiyiz şu an 🥰 merak edenler varsa eğer bilgilendirmek istedim 🙈 iğne sadece yapılırken biraz yanma yapıyo ama sonrasında bi acı veya ağrı oluşmadı ☺️