Tskaya Sevgili hamişler ve doğum yapan anneler sizlere bir kaç sorum var yanıtlarsanız sevinirim şimdiden teşekkürler Bu arada 32 haftalık gebeyim 🤰👶 1 sorum:Hastane cantasını ne zaman hazırladınız? 2 sorum:Biberon ve emzik ve diğer sterilize edilecek ürünleri ne. Zaman strelize ettiniz? 3 sorum:Nst ye ne zaman bağlandınız? Son sorum da ; Bacak aralarına arada ağrılar giriyor acaba doğumun yaklaştığını mı gösteriyor ?
Asilinannesi1 Tskaya selam canım 36+0 ım bugün. Hastahane çantasını bu hafta hazırladım yarın tam olucak inşallah ama annem sağolsun yoksa cok zorlanıyorum artık. biberon ve emziği kaynatarak temizledim. nstye 32-33 den beri her hafta bağlanıyorum. ben bacak ağrısı çekmedim canım benim karın sertleşmem var hep
Beyzan Tskaya 1) hastane çantası Bence 34 de fermuari kapanmis hazır olmalı. 2) ben doğum öncesi almamıştim ama tavsiyem kaynat ilk mikrobu ölsün zaten emzikler vs 5 dk kaynat diyor ilk kullanım öncesi sonra temiz saklama kabı ve ya kutuya koy kilitli poşet de olur. Kullanacak zamanı sadece sıcak su dökmek de yeterli olur 3) nst kimi Dr 32 den sonra diyor kimi 34 den sonra bağlıyor. ağrılar acaba kramp mi yalancı kasılma mı bakmak lazım inşallah en hayırlı zamanda sağlıkla kucağına almak nasip olur 🌸🌸🌸
Minnosunannesiii Tskaya kız bunun ev temizliğiyle ne alakası var başlığını değiştir böyle yardımcı olmaz kimse sorulara gelince de 31 haftalığım ben 35 gibi hazırlayacağım çantayı hazırladığım zaman emziğimi filan temizler koyarım işte çantaya 3. Soru da bebek doğuma hazırlıyor kendini erken doğum riskin yoksa eğer o ağrılar sıkıntı değil odğyma hazırlık
pol34 Tskaya ben de 32deyim çantaya koyulacakları aldım ama henüz yerleştirmedim nstye 30da girdim ilk
Dbe24 Asilinannesi1 Karın sertleşmesi nasıl oluyor acaba benimde bazı yerlerde elim değince dokunduğumda taş gibi oluyor annem bebek yaslanıyor dizini falan yaslıyor olabilir dedi dokununca geri çekiliyormuş gibi oluyor çünkü sizinde böylemi ?
Tskaya Minnosunannesiii ben o soruyu yazmayı unutmuşum ya aslında bi sorum daha vardı 🤭😁😁 unutkanlık bu ara cok hemde baya cok ev temizliğine nerden ve ne zaman başladınız da yazıcaktım
Yeni474747 Ben 37 oldum hala nst ye girmedim o doktordan doktora değişir çantam 34 te hazırdır emzik biberon almadım
gulsahaliarya Tskaya kız ev temizliği ne alaka 😂 1. Cevap hastane çantasını 32 de hazırladım 37ye gircem ara ara aklıma gelenleri koyuyorum. Son zamana bırakma. 2. Cevap biberon emzik sterilize etmedim şimdiden içime sinmez. Bebek doğar doğmaz zaten kullanmıcam. Hastaneden eve gelince sterilize eder kullanırım. 3. Cevap nst ye ilk hamileliğimde 32 de girdim. Bunda 36 da yaptı doktorum. Bacak arası kemikleri benim de arada ağrıyo çatı genişlemesinden diyolar. Ama ilk hamileliğimde de zaten olmuştu doğuma yakın.
Nslhnkr Tskaya 1. Çantayı gecen hafta hazırladım 33+3 üm şuan Gecen hafta yıkadım hastane cantasına koydum. 28. Haftalıkken basladı Bilgim yok 🤪
senemmm123 Tskaya hastane çantasını 30. haftamda hazırladım. onu hazırlarken biberonları da hallettim ayrı paketledim çantama ekledim. nst ye ilkkez bugün bağlandım 35+2 de yani bundan sonra doğuma kadar haftalık girecekmişim. bacak ağrıları yaşamadım ama sizinde bir sıkıntınız yoksa yürüyüş ve bol hareket öneririm ben çok faydasını gördüm.
MervErdo Çantamı daha yeni hazırladım 36+5teyim emzik biberon hemen kullanmicam için sterilize falan etmedim bahsettiğiniz sancılar bende 33den beri var vücut kendini doğuma hazırlıyo normaldir
Ftmasanli Tskaya 7.ci ay bitmeden bebeğin tüm hazırlıkları bitse anne için daha iyi ve kolay olur çünkü o aydan sonra bebek daha daha da büyümeye başlıyor anne ağırlaşıyor tüm alışverişler yapılmalı Bn öyle yaptım şimdi 36+4. Bebeğin büyümesiyle bacağa kramplar girecek bunun için de egzersizler yapılmalı bol hareket edilmeli 30.cu hafta ve üzeri haftalarda artık her kontrolde nstye bağlanılyor
Selino Hastane cantasini 30 da hazirlasam cok mu erken olur??? Bi de yikayip koyduklarimiz tozlanir mi hos cantanin agzi kapali olur ama bilemedim suan. İlk gebeligim ne onerirsiniz
Derin2828 32 de çantam hazırdı, kaynatıp kilitli poşete koydum emzik biberon 34 te hazırdı, nst hekime bağlı 37 yim bu hafta gireceğim, ağrılarda baskıdan dolayı cok normal 32 den beri çekiyorum
Asilinannesi1 Dbe24 evet taş gibi oluyo ellediğimde hatta bazen nefes aldırmıyor. Uzanınca geçiyo yer değiştiriyo
Dbe24 Asilinannesi1 kötü bişey mi peki bu ben bebek diye pek dikkate almadımda yaslanıyodur itekliyodur diye düşündüm hep 😕
Asilinannesi1 Dbe24 doktoruma sordum en son randevumda doğuma hazırlıo kendini dedi kötü bişi yokmuş canım
Mirayse1 Tskaya 37 haftalığım hastanw cantamı 2gündür hazırlıyorum 2-3eksiğim kaldı. İlk gebelikte 32den snra nst ye giryorsn ikincide tecrübeli oldum inin 36tan snra. Biberon almadm ben emziği ve süt sağma makinesini bugün steril ettim valize koyucam.