Ayse5252 süpervizör çalıştığı sektöre göre personeli denetleyen en yetkili kişi canım hastanelerde herhangi bi tutarsızlık yanlışlık veya ilgisizlik gördüğünde muhattabın direk süpervizör olsun yönetici veya başhekim gibi olaya el atar ama çalışandan bağımsız genelde meslektaş olmadıkları için işi daha profesyonel yapıyorlar ve iki kere özel hastanede ödeme anında bi uyanıklık yapmaya kalktılar doktoru da çalışanı da baktım laf oyunları yapıyorlar sizinle upraşamam çağırın süpervizörünüzü onunla konuşmak istiyorum dedim onu demem bile yetti diğer çalışanlar hemen olaya el attılar 😂