Merhaba arkadaşlar benim bugün günlük sancım tutu kendi doktorumu aradım benim kan değerlerim düşüyor 5 tane serum yazdı iki günde bir vurmam gerekiyor bende doktorumun muayene etiği poliklinik te vuruyorum ama iki gün de bir vurmam gereken serumu vurmuyorlar hep erteliyorlar uzman doktor olmayınca vuramiyorlarmış dun gittim serumu vurmaya cuma akşamı gel dediler bugün sancım tutu aradm cumartesi günü gel dediler serum için bide doktorum kan değerlerim düzelmezse ben bu sezeeyani yapmam dedi bana yeni söylüyor ya baştan deseydi başka doktora giderdim kalmış 4 haftam ne yapacağımı bilmiyorum az önce de kartal araştırmaya gittim nst ye girdim doktor muayene etsin sonra bilgi vereceğiz dedi odaya girdim uzan altan muayene yapacağım dedi bende dedim Altan muayene kabul etmiyorum ozmn utrasyonda bakarız dedi tamam dedim ozamn Altan muayene kabul etmediğini imzala dedi imzaladm utrasyondan bakacaktiniz dedim bakmiyacam dedi başka hastaların haklarını yeme dedi çık dedi şimdi ben ne yapacağım resmen benim doktorum beni kandırdı 😔😔😔😔😔😔