Kaa Ygmr76 su gelmedigi sürece sıkıntı olmuyormuş eyer su gelirse enfeksiyon riski yüzünden yatış yapılıyor. Benim de 2 haftadır sancım var ama şu yok 🤗
Ygmr76 Kaa evet bakalım bızede doktor soyledı su gelırse hemen gel dıye ınsallah 1hafta daha dursa cok ıyı olur