Seda-1 Arkadaşlar mrb ben 23+2 haftalık gebeyim kaç aylık gebe oluyorum bi çözemedim 😊 bide 23 haftam bitmiş 24 haftalık mı oluyorum ilk gebeliğim lütfen yadırgamayın 🤰
nurdane3504 Seda-1 aynıyız bende merak ediyorum 6ya girdin diyor kimi daha 5tesin diyor benimde ilk gebelik anlamadım valla 😬😂 zaten geç döllenme olmuş tarihim bile net değil ultrasona göre gidiyorum bide kaç aylık sorularına hiç cevap veremiyorum 🤣😅
HasretYildirim Seda-1 24. gebelik haftasında sayılıyosun canım 25+5 de 6. ayına girmiş olucaksın şuan 5 ay 13 günlük hamilesin :)
Duygus97 Aynıyız 🤗 benim de kafam karıştı uygulamada 6.aya girdiniz yazıyor İnt bakınca 5 buçuk ay görünüyor. Benim de ilk hiçbir bilgim yok 🙈
ug_fa-3diplomalianne Duygus97 5 buçuk demek zaten 5. Ayın bitmiş 6nın yarısına gelmişsin demek oluyo canım
Seda-1 nurdane3504 ahhh aynen bende öyleyim doktorun dediğine göre ayarladım 😊 sorana doktor ne derse onu söylüyorum
Fatmanur-3 nurdane3504 Canım 6. Aya girmişsin hafta hafta doldurup bitireceksin 🥰 https://hizliresim.com/Wj9Nzp