rmeysaa12 Haftamdayim bugün ve 2 gündür göğüs ağrısı ve boynumun alt kısımları yani sırt ağrım var. Dinleniyorum gecmiyor. Ağrı kesici de içmek istemiyorum. Ama Uyutmuyor beni. Yaşıyaniniz var mı acaba?
Hatice68 rmeysaa12 canim parol neden icmiyosun hamilelikte bir sakıncası yok doktorlar kendileri veriyorlar zaten kuluç olabilir ve cok agri olur sıcak su torbası veya sıcak havlu koymayı denedin mi umarım geçer rabbim sifa versin 🤲❤
rmeysaa12 Hatice68 evet kuluc ağrısı acaba usuttum mu. Teşekkür ederim yorumunuz için. Sıcak su torbası deneyeceğim