Merhaba herkes iyi akşamlar. Ben 4 ocakta kürtaj oldum. 8 haftalık bebeğimin kalp atışı durduğu için oldum maalesef. Ve şu an hamileyim. Henüz ultrasona girmediğim için tam haftasını veremesem de çok yeni. 2 3 haftalık falan anca yani. Sormak istediğim şey şu. Kürtajdan sonra bu kadar kısa sürede hamile kalan var mı acaba aranızda. 2 adet gördüm kürtajdan sonra yarın 3cü adetimi olacaktım ama bu haberi aldım