ozlemak42 asla böyle birşey yazmadım bir daha okumanızı öneririm 🙂 korktuğunuz için sezaryen seçmenin yanlış bir durum olduğunu söyledim sadece kimsenin anneliğine doğumuna laf etmek ne haddime. Zorunlu olmadıkça sezaryen düşünmek yerine normal yapıp '‘bakın adı bile NORMAL ’' her annenin daha rahat etmesini istediğimi anlatmak istedim . Hem sağlık açısından hemde doğamızda olduğu için. Ayrıca sezaryen doğum şekli değildir ameliyattır bunu araştırmanızı öneririm. Elbette ki zorunda kalırsak bir seçim ama korkarak seçmek yanlıştır. Bulunduğumuz dönemde doktorlar hem daha fazla para kazanmak hemde günü saati belli ve kısa sürüyor diye herkesi yönlendiriyor o kadar yanlış Ki . Bu konuda çok seminere katıldım kendi doktorumun eğitimlerini dinledim şükürler olsun ki bilinçli bir şekilde anne olacağım 🙏 benimde doğumum son dakika değişip sezaryene dönebilir asla red etmiyorum ama baştan seçmediğim için gururluyum açıkçası. Ön yargılarınızı bırakın bir kaç doğum kitabı okuyun zaten fikirleriniz değişecektir. Herkese hayırlı doğumlar dilerim 🙏