Aylinada35 Kızlar 33 haftaligim bebeğimin kilosu 1950 çıktı doktor biraz zayıf dedi düzelir mi sizce çok üzüldüm çok 😔
Nslhnkr Aylinada35 zayıf olması saglıksız oldugu anlamına gelmez kuzum. Bnm bebegmde geriden geliyordu üzüldüm ama strese grmedm inandım düzelecegine 32. Haftada düzeldi 3 gün geriden geliyo suan. Allahın izni ile düzenli besln haftasını yakalar
BTSG04 Aylinada35 gelişimi olması gerektiği gibi ilerlesin kilosuna takılma canım her bebek farklı sağlıklı olsun yeterki doğduktan sonrada alır kilo. Benimkide burdakilere göre zayıf hiç takmıyorum kafama
eliffkrts Aylinada35 üzülmeyin daha doğuma var bebeğiniz de hisseder, zaten bikaç hafta da alır daha kilo, sağlıklıysa gerisi önemli değil :)
zeynepylmz Aylinada35 canım sağlıklı olsun yeter ki ve gördüğüm kadarıyla zayıf doğan bebekler daha hızlı gelişiyor
ikizgebe Aylinada35 kız olsun sağlıklı olsunda , ben ikizlere hamileyim tek istediğim 2000 i geçebilmek 🙏🏼 Üzme hiç canını😂
Minigim20 Aylinada35 canım üzme kendini benim de 2800 doğar diye tahmin de bulundu ama şükür sağlıklı dedi çokta takılma dedi
Morvy Aylinada35 o kiloda eger baska bir sorunu yoksa kuvözede girmez yani kilosu icin endise etme bence😌
Nslhnkr Aylinada35 üzülürsün evladın tabi. Kilo aldırıcı besinler tüket faydalı olanlardan gerisi halolur
Tugba0293 Aylinada35 sabahları pekmez yumurta, bolca yoğurt ceviz badem muz kabak çekirdeği, et tavuk sebze güzel beslen inşallah son aylarda kilo alır diyolar 🙏🏻
PaPaTyAmM_1223 Aylinada35 bnm de bebeğimin kilosu geride muz ve kaşar peyniri önerdiler bana bence sizde tüketin bakalım kilo alır bebişlerimiz inşallah
melekatak Aylinada35 bana da bebeğin hiç gelişmemiş çok zayıf dediler yemene dikkat et dediler çok moralim bozulmuştu şimdi de 36+4 üm 3200 iri bebek yemene dikkat et dediler hiç üzme kendini
zezeyyy Aylinada35 biz de 31+3 haftalığız 1600 gram olmuşuz daha ama zayıf demedi canım bence güzel yani üzülme🙄
Minikoocum zezeyyy bana 30+6 1600 du az dedi ,50_100 grm hatta baktı renkli dopplerle kan akımı norml mi diye bakalm yarin kontrol var 33+2 olduk 2200 u geçsin diye valla çok dua ediyorum ins 🤲