drn05 Mvii merhaba, folik asit için mi verdi bulantı mı? Ben ilk haftalarda folik asit kullanıyordum. Çok bulantım olduğunda bana o hapı verdi 2 gün içtim bıraktım 😔 ağır geldi bana bulantıya da pek fayda etmedi açıkçası
Mvii drn05 ne için verdiğini bilmiyoruz sormuş folik asit için mi diye ama cevap vermemiş.. başka bı doktor bulana kadar kullanmakta tereddüt etti..
Aycmmm Ücretli bir ilaç icretide az degil yani. Siz talep etmediyseniz bulanti icin vermemistir öyleyse folik icin vermistir devletin verdigi saglik ocagin da yazdirabileceginiz folik asitide icebilirsiniz ayni vitamin degerlerini tasiyor cunku.