Allah aşkına
@adm bişey yap bu bebeğimi kaybettim bilmem ne başlıkları burda açılmasın tamam anlıyoruz çok üzülüyorlar ama biz onlardan daha çok üzülüyoruz bizimde psikolojimiz bozuluyor acaba bebeğime de bişey olur mu bende aynısını yaşarmıyım diye düşünüyorum doğumuma az kaldı hele onlara atılan yorumlar daha beter yok neymiş Doğumda da kaybeden varmış Allah kimseye yaşatmasın 😩 buradaki hamileleri de düşünelim biraz bizde çok hassasız olumsuz etkileniyoruz böyle şeylerden😡