Gkdmrtfnk Kızlar örneğin bebeğim 31+3 haftalık 31 haftalık mi oluyor yoksa 31+0 dan sonra 32 haftalık mi demem gerekiyor?
Bsmlh Gkdmrtfnk 32 diyorsun canım aslında bıten soylenır derler ama ben +3 geçimi söylüyorum ikisinde de oyle soyledım dr oyle diyor cünkü zaten Banu ciftcı var dr onu indir hafta hafta söylerken 31(30+0 /30+6 )yazıyor
Bsmlh Minikasya 31/32/33/34/35 hafta 8 aylık canım 8 ayın ilk haftası oluyor 31.hafta benım 36 da alacak 9.ayın işk haftası dedi artık normal bile 36 doğan çok dedı
Minikasya Bsmlh Benide 38 de alacakmış canım. 7 mayıs dedi. Ya günü 30′a bölün diyorlarya. Öyle yapınca 7 çıkıyoda😁
Ozlem23 Gkdmrtfnk ben 31 diyorum sonuçta yaş gibi düşünüyorum bitirdiğim yaş soylejir mantığıyla Normalde 32. haftanın içindesin
Bsmlh Minikasya yok ben dr konuştum 2 gün önce de o soyledı benımde dayansa 38+3 10 Mayıs diyordu ama artık dayanmaz diyor 36+5 alalım inşallah dayanırsa dedi bende hocam 8 ay ya dedım hayır dedı anlattı🙈