Neslihan1903 Allah razı olsun olsun görümcem ile arkadaşı birlik olup iki güne baştan aşağı temizlediler. şükür bana elletmediler bir şey 😍 yarın bebeğime bakmaya gideceğiz inşallah randevumuz var bu korona çok yordu beni kendinize dikkat edin 🤗
Dua35 Neslihan1903 çok geçmiş olsun 🥰ellerine sağlık görümceniz ve arkadaşının ne iyi yapmışlar 🙏🏻🌸kan sulandırıcı kullandınız mı corona sürecinde
Neslihan1903 umutunannesii şükür iyiyim ilk 7 gün zor geçti ne yalan söyleyeyim ama Şükrü iyiyim tadım kokumda geldi ne büyük nimetmiş meğer 😍🥰
BTSG04 Neslihan1903 amin inşallah bende yaşadım biliyorum nasıl bir süreç. Şimdide 2. kez olanları duyunca yine olmaktan korkuyorum 😔
Neslihan1903 Nusyaa valla şükür ben hiç yerimde kımıldayamadım eşimin yaptığıyla duruyorduk o ne kadar olursa şükür tertemiz oldu 🤗
Neslihan1903 Dua35 Allah razı olsun hayır doktorum gerçek görmedi benim tansiyon ilacım bu işlevi yapıyordu zaten 🤗
Hatice68 Neslihan1903 cok gecmis olsun rabbim yaşatmasın bir daha inşallah bebeğinize sağlıkla hayırla kavuşun🤲❤
Neslihan1903 Hatice68 inşallah Allah razı olsun hepimiz çok dikkatli olalım rabbim sağlık sıhhat versin inşallah 🤗
Neslihan1903 BTSG04 antikor baktırın sizde oluşmuş mu siye daha rahat edersiniz 🤗 sizede çok geçmiş olsun
Neslihan1903 Bebebebe yok bende öksürük olmadı direk tat koku gitti burun akıntısı sonra burun tıkanıklığı aşırı yorgunluk kemik ağrısı olarak geçti 🤗 ananas kivi kırmızı kapya biber mango süt yoğurt ıhlamur ayva zencefil bal limon sirke soğan sarımsak full bunları ye canım ve ve en önemlisi çorbalar tavuk suyu tarhana
Dua35 Neslihan1903 anladım tekrar çok geçmiş olsun bende çok korkuyorum coronadan İnşaALLAH sağlıkla bebeklerimize kavuşuruz🙏🏻🥰