Kızlar ya 37+0 ız bugün. Ağrılarm cogaldı kalca bel kasık adet sancısı gibi. Karnım acayip geriliyo böyle ileri gidiyo resmen ayagıya kalkınca zor tasıyorm resmen vajinamada baskı yapıyo arada ama kanalda degil cnkü heryerde hala bi sağ tarafıma toplanıyo sanki oradan cıkacak gibi bi sola sonra düzeliyo. İyice agırlastm bu bi kac gündür hiç iyi degilm. Bazen agrılardan diyorm doguruyomuyum acaba snra düzeliyo nası anlıcaz siz napıyosnuz bu kadar ağır gibi hissetmem zor tasımam normal mi karnım iyice ileri uzadı