Selinnn Doğum korkusu bazen çok kötü oluyorum bazen ise cesaret geliyor anlamadım siz nasıl yapıyorsunuz?💕💗
seymen Selinnn Düşünmüyorum 😃 Video vs da izlemedim, izlemem de. Bilinçsiz gideceğim için cahil cesareti diyorum kendiminkine. 😊 Şaka bir yana bakıyorum herkes bir şekilde doğurmuş, başarmış ben niye yapamayayım diyorum.
deletedmom351 Selinnn Canım yatışım oldu gayet rahat ben bu işi yaparım falan dedim ama ameliyathaneye aldılar kalp atışlarım hızlandı resmen korkudan başka bi duygu karışık yani 😂 Ama sonrası miss 🤗🤗
Sema99 Selinnn ben korkmuyorum valla korkulacak birşey Yok rabbim onun kolaylığını veriyor ilk gebeliğim de var başta Sonra dan geçti şimdi bu üçüncü gebeliğim
Selinnn deletedmom351 Bende girene kadar sonra bayılırım falan diye korkuyorum ameliyathane korkutuyor beni de 💗
Edos Sadece dünyaya getireceğim minik mucizemi düşünüyorum 9 aydir. Nasil dogar aksilik olur mu hic düşünmüyorum icimde korkuda yok cok şükür duani et sürekli melegini düşün gerisi gelir zaten☺
Selinnn Edos Allah razı olsun inşallah bazen evett düşünüyorum arada basıyor işte korku yoksa en güzel tarafı konuşuyorsun zaten o güzellikle canından bı parca çok şükür 💗🙏
taninmayananne Ilk doguran kadin benmiyim deyip cesaretlendiriyorum kendimi acikcasi cokta korkmuyorum bebegimi düşünüyorum onu kucagina aldigin an hersey bitecek oyle düşün olumsuz dusunursen olumsuz olur ben doguramam ben yapamam deme ben anneyim bebegim icin basaririm de veya ne var dogumda ya siddetli adet sancisi diye kendini teselli et ve esinin destegi cok onemli ben siddetli agrim oluyordu sebebini de bilmiyorduk resmen agliyordum o kamplarda ama esim tamam hayatim sakin ol deyip yanibasima gelince elimi tutp yada saclarimi oksayinca o kadar gevsiyordum ki bazi esler baba olmadan pek anlamiyor bu sureci eşine destek beklediğini un destegiyle daha az aciyacagini belirt... Ve seni bu donemde anlayacak en iyi kisi annen veya mdogum sürecini yaşamış olan kiz kardesin varsa o ... Zaten sancilarin siddetlenene kadar yaninda olacaklardır sancilarinen siddetli anina geldiginde dogum olacak o zamanda bebegini dusun 9 aylık hasretin sonunda kavuşuyorsun oyle dusun onu karnindan kollarına aldigin anda hersey bitecek unutma...
Selinnn taninmayananne Yaa evettt öyle düşünüyorum bı anlık bişey geliyor sadece ama dediğiniz gibi dayanmak gerek geçecek diyerek 🙏💗💗💗 dilerim herkesinde sağsalim kolay geçer inşallah Allah razı olsun sizden çok teşekkür ederim size 💗