Sevda_ozkan1903 Kizlar iyi akşamlar şuan tam olarak 2 aylık hamileyim belim çok ağrıyor adet sancısı gibi aynı karnimda aynı şekilde sizde de oluyor mu böyle normal mi bu ağrılar yoksa sakıncalı mı ilk gebelik bu arada
Sonfeyz İlk aylarda rahim genisledigi icin kasilma gibi adet agrisi seklinde agrilar oluyordu bende de hatta doktoruma sordum korkmaniza gerek yok rahim büyüyor demisti sonra azalarak geçti