Merguse Hazal12 bimi takip et canm ben bimden aldım cok uyguna cokta güzel marka olması hic önemli değil inanki dogumdan sonra herşeye para gidecek böyle şeyleri marka almana gerek yok 😘
Ekinssmoom Bsmlh bende şok marketten almıştım kuveti filesini de e bebekten aldım xl tam oluyor canım
Kimkibu Hazal12 ben babyjem den katlananlardan alacagım daha almadım evim kücük koymaya yerim yok pratik olur diye düşünüyorum
ozydm Kimkibu bende katlananlardan alacağım pahalı ama banyom falan da küçük😣 Katlananlar diğerlerine göre daha mı küçük? Bir yerde öyle okudum ama bebek çok kullanamazsa diye endişe ediyorum bir türlü sipariş edemedim
Minikannebsr Hazal12 valla bime gelmişti ordan aldım çok uygun bir fiyata küvete bari çok para vermeyelim yani
Kimkibu ozydm bende daha tam almaya yeltenmedim die bakmadım ama nette daha kücük görünüyor sanki ama e bebekte kutularını görmüştüm baya büyük görünüyordu.. evet baya pahalı ama koymaya yer olmayınca mecbur işte :/