Sumeyyerbey4741 uyanık.Ellerini ceplerine atmak istemiyorlar .Herşeyi kız tarafına yüklemek de neyin nesi .Herkes ihtiyacına göre,durumuna göre bişeyler alır . Kimseye şart koşmamak gerekli .Şu hayat pahalılığında benim ailemde istediğini söyle alalım diyorlar .Ama ben istemiyorum açıkcası .Eşimde bende çalışıyoruz allah bizlere güç kuvvet versin ,yapalım ,alalım .Ailelerimizde gönüllerinden kopan ne ise onu yapsınlar .
Ben bu şekilde düşünüyorum . Ama tabi durumu olup yapmayan insanlara sinir oluyorum tabi .Birde böyle dayatmalara 😡