Selam Hanımlar :) 14+4 haftalığım ve benim tansiyonum yemek hazırlarken çok düşüyor, fazla açta kalmıyorum ama yaklaşık 10 dakka ayakta durduktan sonra gözüm kararıyor ve halsizleşiyorum. Oturduktan sonra düzeliyor ama böyle olmaması için ne yapabilirim? Bana veya Bebeğe herhangi zararı var mı?