Bebek4545 Kızlar nolur bakın 5 haftalık gebeyim 2-3 güm öncesine kadar göğüs ağrım vardı şimdi kendimi hamile gibi hissetmiyorum mormal mi 😞
Hatice68 Bebek4545 canim inan hamilelik bambaşka bisey ve kişiden kişiye o kadar çok değişiyor ki sende olan bende bende olan sende olmuyor kan değerlerine baktırdın mi hcg degerin nasıl
Feride2435 Bebek4545 bende 6+6 haftalik bende çok hissetmiyorum şaka gibi geliyo ilk hamilelikte inanmak biraz zaman alabiliyo galiba sadece ultrason da gördüğümde inandım hamile olduguma
denizbaskurt Bebek4545 ben 37.haftadayım bugüne kadar hiç göğüs ağrım olmadı. Ne bulantı ne kusmam olmadı. Hamileliğe dair doğru düzgün belirti yaşamadım. 😊 çok takılmamak lazım belirtilere
Dilan_elsin Bebek4545 olabilir bende 37+1 haftalık hamileyim bazen hamile değilmişim gibi hissediyorum gayet normal korkma doktora zamanında gidip geliyorsan bir sıkıntı yoksa hiç bir sorun yok demektir içini ferah tut ve Bebeğini Allaha emanet et
Hatice68 mrskorkut bizde yaramaz oğlum la dün 35 olduk geceyi hastanede gecirdik erken gelmeye çalışıyor🥰
Sahnur mrskorkut teşekkür ederim sana da canım 😄doktor doğum şeklin hakkın da bilgi verdi mi benim için henüz bişey söylemedi de
fatmArslan06 Zeynep-1999 aaaa ayniyiz seninle benim bebek erkek senin ki ne ben hissediyorum hissettimmi kuvvetli eskiye nadiren hissetmedimmi de 1 2 gün hissetmiyorum 19+3 kiz bebekse gec hissedilir
Zeynep-1999 fatmArslan06 erkek canım benim de nasıl bir his oluyor arada ben sanki içten bir şey patlıyor gibi hissediyorum bağırsaklarım diyorum ama
mrskorkut Hatice68 Ayyy resmen sonlara geldik Canım benim maşallah bebişlerimize desene hızlı çıktı senin oğlan 😬😍♥️🧿🧿
Sabis36 @Bebek4545# bende 6.haftama girdim ve ilk gebeliğim birşey hisstmiyorum daha yeni olmasından kaynaklı bence