ben 5 haftamda basladı aşırı kusmam oldugu için yemek yıyemıyordum hastaneye yattım 5 gun serumla besledıler gittiğim dr prf dramamın yazdı sabahları bır tablet seklınde saat 4 te yıne tablet şeklinde alıyorum aksam saat 8 de hastanede ampul serum dramamın ve zofer taktırıyorum rahatlıyorum suanda 13 haftadayım dr bu tedavıyı yazdı işede yaradı yemek az az yıyebılıyorum dr yazdırabılırsınız