pinaryg doğumunuz 40. Haftayı bulursa ya da 42 ye kadar ilerlerse rahat şekilde 4 kiloyu geçer gibi gözüküyor bu da normal doğum için zor baya. Doktorunuz en doğru yönlendirmeyi yapacaktır , içinizi rahat tutmaya çalışın. Normal doğum diye başlanıp sezaryen de olabilir , normal diye başlayıp normal de tamamlanabilir. Hem sizin hem de bebek için en doğrusu neyse o olması önemli. Ben sizin durumunuzda olsaydım direkt sezaryen derdim ama ben daha 29. Haftadayım ve normal doğum korkum olduğu için direkt sezaryen planlıyoruz. İnsanlar hangisini tercih ediyorsa ona yönelik yönlendirme yapacaktır ve kafanız karışacaktır , en iyisi hiçkimseyi dinlemeyip doktorunuzla mutabık kalmanız. Kimisi normal doğumdan korkar sezaryen der , kimisi ameliyattan korkar normal doğum yap der.