Kızlar merhaba size bir şey sormaya geldim. Bugün 75 gr şeker yüklemesi yaptırdım fakat sonuçlar kafamı karıştırdı yanlış bir şey olup olmadığını birde size danışmak istedim. Sabah 8 buçukta ilk olarak açlık kanı verdim sonra glikoz içip 1 saat bekledim ve kan verdim sonra 1 saat daha bekledim yine kan verdim sonuçlarımda şu şekilde 88 açlık, glikozdan 1 saat sonra 94, glikozdan 2 saat sonra 103 bu sonuçlarda bir sıkıntı yok gibi internetten okuduğum kadarıyla ama hiçbir şey yiyip içmeme rağmen 2. Saatin 103 çıkması mantıklı mıdır?