_sena_ Merhaba arkadaşlar dün aşıyı vuruldum ve kolumu oynatamiyorum aşırı derecede ağrıyor hafiflemesi için ne yapabilirim bilgisi olan var mı
DlgluSeyda _sena_ genelde vurulduktan sonraki gün şiddetli ağrı oluyo bi sonraki gün iyice hafifliyo. Buz koyabilirsin bende buz uyusturup hafifletmişti ağrısını
Mlk8 _sena_ ara ara buz kompres yapabilirsiniz.bir de o kolunuzla bir sure iş yapmayın ağır kaldırmayın sonra uzun sürüyor ağrısı maalesef
Mlk8 Lilo ben yaptirmicaktim cunku hafif rahim kasilmam var ve erken gebelik riski oluşturuyor dedi doktorum.allahtan 2 sene once düşmüştüm asi olmuştum sagkik ocagim 5 yıl suresi var dolmadigi için yaptirmicaksin dedi.dogumdan sonra 1 doz olcakmisim
harece Buz koy kolonyalı pamukla sil hemşire böyle söyledi. Bugün vuruldum ağrım sızım yok çok şükür 🙏 sizinde geçer inşallah
archmom _sena_ canım buz koy hafifliyor . Ben 2 dozda çok zorlandım. Parol almak durumunda kaldım . Çok zorda kalırsam parol alabiliyormuşsun . Doktorum söylemişti 🙏🏻