cerensvgl Kese gelisiminde problem yasayanlar var mi? 6+3 um kese istenilen şekilde gelişmemiş kürtaj diyorlar böyle durum yaşayıp düzelen var mi?
mucizem09_ cerensvgl bebek icin erken zaten ben 7dide gordum bebiside. Ilk gittiginizde kac haftaydi kacta kalmis kesenvdoktor soyledimi
cerensvgl mucizem09_ baska bi hasteneye gitmistim ordaki 4 haftadan küçük demisti ama ultrason görüntüleri cok cok farklı. İlk keseyi gordugumde 4.5 haftalikti kacta kaldigini soylemedi bebek buyumus ama.kese kucuk kalmis dedi
mucizem09_ cerensvgl kesen gelismemid yani iki doktorami gorundun yoksa tekmi eger tekse baska doktora bi git istersen canim belli olmaz