aaysecoo Bugün 7.gün oldu gecikeli. Adetim hiç şaşmazdı kan verdim negatif ne yapacağımı şaşırdım gerçekten 😢
[silindi] aaysecoo bazen psikolojik oluyor. Benim de 2 ay gecikti, testte negatifi gorunce ertesi gun oldu. ama bu gecikmeler rahimin gebelige hazirlanmasi olarakta degerlendiriliyor. Bir iki ay icinde hamile kalirsiniz diye dusundum🙏🏻
Esraa63 aaysecoo ben de kanda negatif cikti ama yeni yeni kese oluşuyormus ondan birkac gün sonra tekrar verdim.kese görüldü ve suan 3 aylik.hamileyim… bekleyin biraz daha
Bfduam aaysecoo burdan bi arkadaşda gecikti, sonra dr a gitti adet olması için ilaç verdi. Olabiliyor böyle. Geçen ayda benim gecikmişti. Bi umut yine de belki geç döllenmedir, bir kaç gün sonra tekrar deneyin.
Bfduam [silindi] 2 ay kaçar gün gecikti? Benim geçen ay 6 gün gecikmişti, öncesinde de erken geliyordu. Adet döngüm korunmayalı şaştı.
Meridaily [silindi] benim de gebelikten 1 ay önce 10 gün gecikti bir sonraki ay hamilelik oluştu. Dediğiniz gibi hamileliğe hazırlıyor bence de vücut kendini. Mevsim değişimi, stres vs herşey etkiliyor ne yazıkki
[silindi] Bfduam 2 ay da 2-3 gun gecikti sonra testte negatifi gordum adet oldum. 3.ayda gebelik oldu. Bence sizin de vucut hazirlaniyor
escmrk Bfduam benimde bi ay 5 gün gecikti hamileyim sandım test yaptıktan sonra adet oldum sonraki ay bekledim 6 gün geciktim bu kez pozitifti 🙏🏻🥰
Bfduam [silindi] inş öyledir canım, hiç şaşmazdı böyle oldu. Sende belirtiler neydi hamilelik öncesi?
Purpura26 aaysecoo Benim de 1 hafta gecikmişti kan vermeye gitceğim gün adet oldum. Sonra ki ay hamile kaldım. Yumurtlama günlerini değerlendirince böyle gecikmeler yaşayabiliyormuş
Purpura26 umudumvar2 Önceki aydan tek farklı yaptığım şey yüz üstü pozisyonda ilişki oldu hep. 2 3 dakikada öyle kaldım. 1 saat 5 saat yatın diyenler var çok abartmaya ve kasmaya gerek yok. Keyif almaya bakmak lazım o sırada da
[silindi] Bfduam benim geciken 1 ay bir suru belirtim oldu, psikolojik😂 gercekten hamile oldugum aynise sadece gogus uclarimin rengi koyulasti onun disinda hic bir belirti olmadi
Purpura26 Bfduam Ovulasyon takibi yaparken hemşire biri var instagramda o söylemişti. Vucut kendini gebeliğe hazırladığı için adet gecikmesi olabilir ara ara lekelenme olabilir kasık ağrısı olabilir demişti
Serpilbb aaysecoo benimde senin gibi olduğumda sinirden ağlamuştım ne olduğunu anlamayınca meğersem geç döllenmeymiş 😄 11 12 gün kanda çıkmazmış biraz daha bekle sabret
Serpilbb aaysecoo gecikmemden 15 gün sonra negatif çıktı kanda sonra peşine düşmedim doktora gidecektim. Ondan 15 gün sonra kanda 4030 çıktı. Nezaman artmaya başladı bilmiyorum geç döllenme olmuş dedi doktor