Ebu Kasık ağrısını çok fazla yürütmüyor diyebilirim aynı sorununyaşıyan varmı? Tahlillerim ve bebek çok şükür iyi durum da🙏
nur006 Ebu genelde magnezyum eksikliğinden kaynaklıyomuş sanırım doktorunuza söyleyin bir takviye verebilir 🙏🏼🙏🏼🙏🏼