Kızlar merhaba ben çarşamba günü kontrole gittim dr çatı muayenesi yaparken 1 parmak dedi ama anlamadım tabi sonra asistanına sordum açılmamı varmış dedin yok dedi.. Ama bana cumartesi saat 9 da burda ol dedi dr.. sizide böyle sık çağırıyormu doktorunuz?