kubrakkkk bana 7.haftada başlatmıştı. Midem çok fena yanmıştı ilk kullandığımda ve 3 gün geçmedi. Ara verip 12.haftamda tekrar kullanmaya başladım. İlkte akşam yemeğinden 2 saat sonra içmiştim. Doktorum yanlış içmissin dedi. Sabah kahvaltını ya da öğle yemeğini yarısına kadar ye ilacı iç üzerine kalan yemeğini ye bastırsın miden bulanıp yanmaz demişti. Çok şükür başka sıkıntı yaşamadım. 9m 10 days kullanıyorum ilaç olarak.