birgaripyolcu Kızlar sizden cil cevap bekliyorum 13 şubat son adet tarihim on gün adet oldum şuan daha olmadım test pazartesi yaptım negatif geç dmllenmemi bilmiyorum başına gelen veya o tarihte benim gibi adet olup bekleyen
Minikanneee Canım benim bat 15 Şubat cuma günü test yaptım hamileyim belki geç döllenmedir istersen bi kan testi yaptır
birgaripyolcu Minikanneee inşallah her ay kan verdiğim için bu ay belirti ve idrarda çıkmasını bekliyorum
birgaripyolcu umudumvar2 normalde düzensiz ama 2 aydır tam ayın 13 oluyom bu ay on gün uzun adet oldum
umudumvar2 birgaripyolcu uuzn adet sürmüş ya canım ondan dolayı yumurtlaman buna bağlı olarak geç olmuştur ondan dolayıdır inşallah gebeliktir 🤗
birgaripyolcu umudumvar2 adete yakın olduğu gibi ğöğüs şişliği arda gözlerim kararıyor başka bişey yok bide sanki adet oluyorum gibi akıntı var 2.3 gündür
birgaripyolcu umudumvar2 batma çok olmuyor göğüs şişliği ve ucu hassas biraz bu adettede var sadece bu ay bel ağrım farklı