Deniz95 24 haftalık gebeyim. Doğumdan 3 ay sonra çalışacağım için göğüs pompası almam şart. Şimdiden alsam çok mu erken olmuş olurum acaba yoksa doğuma yakın mı almak gerekir.
yasemin333 Deniz95 niye erken olsun ki alman şartmış zaten her türlü alacaksın ha şimdi ha doğuma yakın.Şuan e bebekte indirim vardı yine bir bak istersen.
ikizgebe Deniz95 indirim buldun mu kap hemen😂 ne marka düşünüyosun bilmiyorum ben lansinoh çiftliyi amazondan çok uyguna almıştım arada takip et😂
gulayoz Deniz95 ne zaman aldığın fark etmez ya önünde sonunda alıcaksın zaten indirim falan yakaladığın an alırsın beklemenin anlamı yok canım
Msd26 Deniz95 alacaksan zaten erken değil ama vaktim varken araştır begendiğin ürünleri takip et indirimini yakala:)
nur006 Deniz95 aayy ben alırkende dur daha bebek büyüsün dur daha erken diyenler olmuştu ama aldım valla geçen şubat indirimde e-bebekten 😀lansinoh tekli elektrikli olandan aldım şu anda da bir indirim var bakın isterseniz🙏🏼🤗