Adarsaliha06 Gebelikte saç kestirmenin iyi olmadığı söyleniyor ama saçlarım çok uzadı ve doğumum eylül ayında gerçekleşecek ne yapacağımı bilemedim
black8 Adarsaliha06 ben de inanmıyorum diyordum ama hep içimde acaba mı sorusu oluyordu malesef, ama bir cesaretle 4. Ayın sonunda kestirdim. Hiç korkma canı veren de Allah alan da Allah 🌸
1pearl Hurafe yani saç kesmenin bebeğe ne gibi zararı olabilir ki Boyasan etsen tamam da hiç bence düşünme bile kestir gitsin