Esen3535 Salı günü tetanoz aşısı yaptırdım ilk dozu şu anda kolumu kaldıramıyorum ağrım var böyle olan var mı ??
058elf Esen3535 benimde bi haftaya yakın ağrıdı ilk doz genelde ağrılı oluyo, ikinci de bi gün ağrıdı sadece ama aşı olup eve gelince hemen buz koymuştm 2.sinde
ug_fa-3diplomalianne Esen3535 3 gün aralıksız ağrıdı kolumu ne tutabildim ne bi iş yapabildim ama tabiki normal şeyler bunlar o yüzden korkma sen