Yenibirannee Valla banada 12. Haftamda erkek dedi baya yuksek ihtimal dedi 17. Haftamdayim kiz oldugunu ogrendim esya almak icin detayli ultrasonu beklicez 😂😂
tugbaozan Zeyys benim de 12+2 olacak yarın, ikili test var bakalım Cinsiyet belli olacak mı aşırı heyecanlı bir süreç, hepimizin hakkında hayırlısı neyse o olsun inşallah.🤲🏻🤗
Rbkny Sulee00 erkek evlatta olur hiç farketmez ama kızlara ayrı zaafı insanın ya inşallah saglıklıca alalım hepimiz bebişlerimizi kucagımıza🙏🏻🥰
Bhroz Sulee00 demekkki ne güzel yaaa benimki de keşke belli etseydi böyle erken öğrenenleri duyunca :)