Kizlar cumartesi rahim filmi çektirdim 8.gunumde (adet başlangıcından itibaren) sadece çektirdiğim gun kanama oldu. Agrim 2 gun sürdü. Ilac kullanmadım. Simdi 13.gunumdeyim belki yumurtlama zamanıdır diye boyle belirtiyorum bugun kahverengi akintilarim var. Ve biraz agrim var. Rahim filmi sonrasi kanamasi bitip birkac gun sonra kanama yaşayan oldu mu benim gibi ?