Selam kizlar herkese. Dün akşam sol gögsümden bildiğiniz afedersiniz yağlı süt geldi. Cocuk doğduğunda gelen ilk süt gibi. 2. hamileliği olanlar benim ne demek istedigimi anlamıştır. Sizce daha 21. haftada gelmesi normal mi? Yani aranizda benim gibi bir durum yaşayan oldu mu? Bildiğiniz süt geldi. Aktı yani. Ama sonra daha gelmedi