Merhabalar aranızda ülseratif kolit hastası olup hamile kalan yada doğum yapan var mı ?
11.haftalık hamileyim aslında hastalığım aktif değildi ama nerdeyse 1 haftadır süründürüyor beni , günde 7.8 kere lavobaya çıkıyorum, çok afedersiniz ama genelde mukuslu ishal tarzı tarzında çıkıyorum çok az sa kanama vs oluyor , gebelikte bunu yaşayan oldu mu ?
cumartesi doktorumla görüşücem 2 hafta önce gittiğimde yoktu o yüzden randevumu da biraz erken tarihlere aldım , sadece merakımdan soruyorum , yaşayanlar yada yaşamakta olanlar yazarsa sevinirim , sevgiler 🙏🏻