gul_123 mucizem09_ 13 haftalıkken randevum var doktor kesin olarak cinsiyetini söylerim dedi 1 hafta kaldı çok sabırsızlanıyorum🙈🙈
mucizem09_ gul_123 belki soyler kuzum ben 13te gittim birsey demedi bidahaki randeavum 18 haftada daha cok var umarim ozaman ogrenirim. Erkekse genelde daha iyi gosteriyornus birseyler ye cikolata felan hareketlensinn canim 🕊🕊🕊
Dunyyam mucizem09_ benim de 13 te once kiz dedi sonra erkek dedi ayni kontrolde o yuzden biz de bi türlü tam emin olamadik bakalim 2 gun sonra 17+4 kontrol var bu sefer netlesir artik😊