pink_dream25 Nursima2709 benim ilk defa gelmiş az önce gördüm şimdi dediklerinizi tüketicem yarında devam ederse doktora gidicem artık fitil 🤷🏻♀️ Ama yanma fln yok
Nursima2709 pink_dream25 çok aşırı fazla değilse bir iki gün bekleyebiliesiniz ben fitil kullandığım halde geliyor yine
minikprensimmm123 Kızlar ilk 3 ayda fitil kullanılır mı yeşil akıntım var dı ama çok değil doktora söyledim mantar olabilir dedi fitil yazdı sizde kullandınız mı 10+3 deyim
minikprensimmm123 Muratnannesi Sende de mi olmuştu canım bugün doktora dedim ben yeşil akıntım var diye fitil verdi reçete de gebelikte 3 ayda kullanmayın yazıyor bende Bi çekindim bir zararı olur mu diye 10+3 deyim
Muratnannesi minikprensimmm123 bana vagiflora vermişti devlet karşılamıyor.ilk üç ay sadece o kullanılıyor muş tekrar sor istersen
minikprensimmm123 Muratnannesi 13 gün sonra ikili teste gidecem Bi soruyum o zaman canım zaten bende çok yok sadece kusunca biraz fazla zorlanıyorum o zaman geliyor
Meryemkale pink_dream25 yeşil akıntı tedavi gerektiren mantar enfeksiyonun kadar giden bi durum muş bende 2 hafta önce başıma gelince öğrendim fitil ve krem kullandım çok şükür yeşil akıntım geçti şuan
pink_dream25 Meryemkale bende dün bi kere geldi bi daha gelmedi. Gitmeli miyim sizce yoksa bol su içip bekliymmi
Meryemkale minikprensimmm123 valla kutusunu attım canım hatırlamıyorum ama içinde sadece 2 tane vardı 2 gün arayla kullandım ben küçük bi kutuydu