Meridaily Her ay adeti 30 günde bir oluyorum. Bugün 28. Gün kahverengi akıntı geldı. Umarım adet başlangıcı değildir😔 adet öncesi kahverengi akıntı gelip, hamilelik öğrenen var mi? Yerleşme kanaması nasıl oluyor?
birgaripyolcu Meridaily kist vardır canım benimde geçen ay on gün sürdü kistmiş şuan hala adet olmadım bekliyorum test yaptım negatif
eebru- Meridaily ben yerlesme kanamasi yasadim kahverengi nerdeyse isaret parmagim kadar bi lekeydi devami gelmedi
Seymassrioglu Meridaily bende kahve camurumsu bı renk olmuştu yerleşme kanaması bı kaç gün sonra hamile kaldığımi öğrendim
Meridaily birgaripyolcu ben de hala yapmadım test akıntı geldi az birşey başka da yok. Bakalım yarın ne olacak kuzum 😔 inşallah gebelik vardır sende🥰
birgaripyolcu umudumvar2 lekelenme olmadı sadece normal beyaz akıntı buda yerşelşmee olur mi bilmiyorm
umudumvar2 birgaripyolcu yok canım yerleşme kahverengi ve pembe oluyor o normal akıntı ya da gebelik akıntısıdır
eebru- birgaripyolcu evet 17 haftam bitti ben tup bebek ile hamile kaldığım icin yerlesme kanamasindan sonra zaten test yaptırdım hamileligimi ogrendim yani ilk belirtim yerlesme kanamasiydi.sonrasi klasik bulanti falan 😂