Ailemde kan pıhtılaşması sıkıntısı vardı halam bu yüzden çok sıkıntı çekti hamileliğinde.
Benim ilk gebeligim düşükle sonuçlandı. Şimdi hamileyim ilk kontrolumden çıktım 7 haftalık bilerek gec aldım randevuyu. Doktorum yoğurdu üfleyerek yiyeceğiz dedi ve bu ilacı verdi. Şimdi ben çalışıyorum sabahları vurdurmam lazım iğneleri gün içinde bir sıkıntı oluyor mu? Kullanıp bu süreci sağlıkla atlatanlarimiz var mı ? Ne kadar kullanmak zorunda kaldınız?