Znrr
Znrr Hamile olduğumu öğrenene kadar günde 10 civarı sigara içiyordum. Benimki tiryakilik değildi ama büyük bir zevkti. Her yemek sonrası ve genelde çay/kahve yanına keyif sigarası içiyordum. Eşim de kullanıyor ve birlikte balkon keyfi/sohbet derken bazen 10u da geçiyordu. Her şey beyinde bitiyor ben eğer bir gün hamile kalırsam asla sigara içmeyeceğim diye kendimi şartlamıştım ve sürpriz bir gebelik yaşadım. Gebelik testi yaptırmaya gittiğimiz gün tahlil verdiğim an heyecandan hastane balkonunda içip eğer hamileysem bir tane de bunun şerefine içip bırakacağım dedim ve sonuç pozitif çıktığında son keyif sigaramı içtim. Şuan 30+2 deyim ağzıma tek bir dal sigara sürmedim o günden beri. Hala nasıl oldu tam anlayamasam da hayatımdaki en büyük gerçek bu :) Rüyalarımda içiyorum :)) hatta bu yüzden vicdan azabı ile uyanıyorum etkisi uzun sürüyor. Zaman zaman canım çok çekiyor, yap bir kahve iç bi tane ne olacak diyorum ama sonra 30 haftadır içmedin kendine gel deyip tabiki vazgeçiyorum! İmkansız değil anneler, bebeğiniz dünyaya geldikten sonra bedeniniz yine sizin. O saatten sonra tercihlerinizde yine özgür olacaksınız. Sıkın dişinizi. Tamamen kesmeden o psikolojiden çıkamazsınız. Naçizane fikrim. Sevgiler.